De cele mai multe ori, un inamic redutabil al ambitiei noastre de a slabi este pofta de mancare ce pare greu de controlat. Exista insa cateva trucuri care va pot ajuta sa va tineti sub control apetitul si sa slabiti eficient si durabil :

  1. Luati intotdeauna micul dejun – astfel veti avea energie pentru activitatile zilnice si veti preveni poftele de necontrolat
  2. Beti pana la 3 litri de apa sau de ceai neindulcit in fiecare zi
  3. Beti ceai de menta sau amestecati cateva frunze de menta intr-un iaurt simplu – s-a constatat ca menta reduce considerabil pofta de dulciuri
  4. Spalati-va pe dinti dupa fiecare masa – gustul de mentol va determina o reducere a poftei de mancare pentru cateva ore
  5. Evitati consumul de alcool – acesta inhiba arderea grasimilor din organism, determinand o  crestere a apetitului
  6. Mancati cinci portii de fructe si legume pe zi – fibrele continute ofera senzatia de satietate
  7. Evitati bauturile carbogazoase – acidul fosforic si aromele artificiale continute de racoritoare stimuleaza pofta de mancare
  8. Consumati ceai verde – o ceasca de ceai verde poate tine pofta de mancare sub control timp de 2 pana la 4 ore
  9. Odihniti-va suficient – atunci cand organismul nu este odihnit, creierul « solicita » alimente dulci, care sa-i ofere senzatia de confort
  10. Consumati un supliment natural cu capsaicina – aceasta substanta continuta in ardeiul iute accelereaza arderea grasimilor din corp. Prin arderea grasimilor, se elibereaza energie, iar creierului i se transmite semnalul ca organismul nu are nevoie de hrana in plus. Cu alte cuvinte, apare reflexul de satietate.

Un produs care contine capsaicina in doza suficienta pentru a determina o reducere semnificativa a poftei de mancare si arderea grasimilor in exces este comercializat de un producator cunoscut din Romania, sub forma de cutii cu 30 sau 60 capsule de slabit. Capsulele cu capsaicina sunt invelite intr-un strat protector pentru a nu cauza iritatii la nivelul cavitatii bucale sau tubului digestiv.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>