A trai un stil de viata sanatos nu inseamna a neglija dulciurile. Este vorba despre gasirea unui echilibru intre rasfatare si hranirea trupurilor noastre cu nutritia pe care o dorim. O modalitate de a mentine echilibrul este adaugarea alimentelor sezoniere la meniul de cina sau optarea unui inlocuitor proaspat. Viata sanatoasa este vizibila prin piele, din ochi, din par si din prezenta. Fiecare dintre aceste alimente proaspete au un sezon de recoltare intre toamna si iarna tarzie si sunt perfecte pentru a fi utilizate in mancaruri.

1)Sfecla

Antioxidantul puternic se gaseste in sfecla si este fantastic pentru reducerea inflamatiei si incetinirea imbatranirii pielii.

2)Cartofi dulci

Impachetate cu vitamina A si C, cartofii dulci incurajeaza o crestere noua a pielii, reinoirea si ajuta la prevenirea si vindecarea petelor cum ar fi acneea.

3)Varza

Este plina de antioxidanti, care pastreaza sistemul imunitar si ajuta la lupta impotriva celulelor canceroase. Mananca varza in mod regulat pentru ca poate ajuta pielea sa arate mai sanatoasa, previne ridurile si minimizeaza acneea.

4)Varza de Bruxelles

Acest tip de varza este o excelenta sursa de vitamina C, care este o alegere inteligenta in timpul sezonului rece si al gripei. Vitamina C, este de asemenea, unul dintre cele mai eficiente substante nutritive pentru dezvoltarea sanatoasa a parului si a unghiilor si este esentiala pentru mentinerea pigmentului sanatos.