Consuma mai multe vegetale

Conform credintelor populare, din moment ce faci sport, e nevoie sa mananci mai multa carne. Ce nu stiai e ca ai nevoie de o cantitate mai mare de legume si fructe. Datorita efortului, organismul are nevoie de mai multe vitamine si minerale. Legumele si fructele asigura corpului o mare parte din vitamine si minerale. Exista de asemenea suplimente nutritive din amestec de fructe, suplimente create sa iti asigure necesarul de vitamine si minerale.

Consuma calciu

Daca urmezi programul de antrenament, ai nevoie de calciu in dieta ta. Calciul este necesar pentru a asigura oase puternice si pentru a preveni boli ale sistemului osos, cum ar fi osteoporoza. Calciul se gaseste in diferite suplimente alimentare, in special in suplimentele cu vitamine si minerale. Se gaseste in alimente ca sardinele, tofu, branzeturi, etc.

Exercitiile de intinderi si incalziri sunt necesare pentru a preveni accidentarile si durerile. Daca incepi prin intinderi si incalziri, muschii vor fi pregatiti pentru efort.

Pentru ca sa dobandesti un corp sanatos si frumos, trebuie sa stii cum sa iti creezi un plan de antrenament si o dieta corespunzatoare cerintelor corpului tau.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>