Exista cateva metode prin care putem sa reducem tensiunea resimtita de ochi atunci cand petrecem un timp indelunga in fata unui dispozitiv digital precum: calculator, telefon, tableta, televizor, etc.

In acest articol o sa va oferim cateva metode prin care puteti sa scapati de tensiunea resimtita de ochi:

-Reduceti luminozitatea sau contrastul de pe ecran la un nivel confortabil. Puteti gasi aceste comenzi in setarile telefonului sau tabletei dvs. si pe monitorul sau tastatura calculatorului.
-Daca ecranul lucios este predispus la stralucire, considerati un protector anti-orbire pentru a reduce luminila reflectata.
-Incercati sa reglati lumina ambientala din jurul dvs. Lampile amplasate strategic pot produce iluminarea adecvata si pot duce la oboseala vizuala mai mica decat becurile fluorescente sau cu LED-uri.
-Mentineti pozitia buna si ajustati locurile pentru a va asigura ca vedeti ecranul la unghiuril si distanta corespunzatoare. Partea superioara a monitorului computerului trebuie sa se situeze chiar sub nivelul ochiului, la o distanta de aproximativ un brat de la fata ta.
-Asigurati-va ca prescriptia este actualizata, mai ales daca purtati lentile corective. Daca a trecut mai mult de un an de la ultima examinare oculara, va recomandam sa programati o intalnire cu medicul dumneavoastra.