Este ora 19 si tocmai ati terminat sa faceti niste comisioane. Show-ul  preferat este pe cale sa inceapa in 60 de minute si nu ati lucrat inca astazi. Luati telefonul si setati un cronometru de 10 minute si trageti un antrenament recent HIIT pe care l-ati salvat de pe Pinterest. Incepeti un antrenament de 10 minute de sarituri, de impingere, de squat si de perete, si de voila! Antrenamentul dvs. cardio este complet si inca mai aveti timp sa faceti dus si sa fiti la timp pentru a urmari noul episod al familiei moderne.

Eficienta este doar un avantaj pentru instruirea HIIT. Multe studii au aratat ca finalizarea unei sesiuni de antrenament de 10 minute cu intensitate mare este mai benefica, arde mai multe calorii si realizeaza un progres mai bun decat jogging-ul intr-un ritm constant timp de o ora.

Antrenamentele HIIT au o intretinere redusa deoarece nu necesita echipament. Miscarile de tip pliometric, cum ar fi genunchii la piept, alunecarile de jump, burpees si scanduri cu robinete de umar, va vor ajuta sa va urniti si va veti lasa intr-o baltoaca de transpiratie dupa 10 minute. Daca va simtiti dornici sa va imbogatiti antrenamentele rapide, puteti adauga greutati precum o punga nedeschisa de alimente pentru caini in miscarile dvs. pentru o provocare suplimentara.