In functie de faptul ca aveti o tulburare de anxietate reala sau de severitatea simptomelor, un medicament anti-anxietate sau antidepresiv poate fi solutia. Dar exista si alte lucruri pe care le puteti face si pentru a reduce anxietatea si pentru a atenua simptomele.

In perioadele de stres mare, odihneste-te din plin. Acest lucru va ajuta la mentinerea anxietatii sub control si va duce la simptome mai putine sau mai putin severe.

De asemenea, practicati respiratia lenta. Dr. Alice Boyes in articolul ei, „Tehnici de respiratie pentru anxietate”, spune ca cheia este sa te concentrezi doar pe respiratie. In timp ce va concentrati pe respiratia lenta, constanta si usoara, permiteti tensiunii sa curga din corp si relaxarea sa curga inauntru.

Meditatia Mindfulness este o alta tehnica utila pentru reducerea anxietatii, conform unui numar tot mai mare de cercetari. Puteti incepe prin a medita doar cateva minute in fiecare zi si a creste treptat la perioade mai lungi.

Fa niste exercitii. Nu trebuie sa fie un antrenament lung si dur. Chiar si o plimbare rapida de 10 minute poate oferi cateva ore de ameliorare a anxietatii, potrivit psihologilor, spune Anxiety and Depression Association of America.

In cele din urma, daca medicul dumneavoastra v-a spus ca simptomele dvs. sunt legate de anxietate, amintiti-va acest lucru atunci cand simptomele apar. Incercati sa nu va faceti griji cu privire la simptome, care serveste doar pentru a exacerba anxietatea si a determina simptomele sa persiste.